Kultura - Knihy, recenze, novinky - - 13. ledna 2019

Strana: 1/ 1 Celkem nalezeno 5 záznamů.

Polykat či nepolykat sperma?

13.1.2019 18:11
mudrc
Sex a Vztahy
Polykat nepolykat sperma

Dámy, podstatnou otázkou života není být či nebýt, ale polykat nebo nepolykat? Polykání spermatu mnohé ženy naprosto odpuzuje. Ale zase dnes řada žen například doporučuje po narození dítěte sníst vlastní placentu. Nebo jíst kvůli dietě zelené řasy. Opravdu je mužské sperma odpornější? Blahodárné účinky spermatu Spermidin je látka, kterou najdeme ve spermatu. Taková látka dokáže […] The post Polykat či nepolykat sperma? appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Maturita: Top 4 filmy k maturitě

13.1.2019 18:10
BlueS
Nej filmu
Maturita filmy maturitě

Dnes jsem pro vás udělal krátké video, ve kterém vám ukážu čtyři nejlepší filmy k maturitě. Knížky nejsou pro každého, času na čtení je málo a v moderním světě ho bleskurychle ubývá. Maturita se blíží velkou rychlostí, proto se pohodlně usaďte a zkuste si vybrat mezi těmito čtyřmi filmy. V komentářích se můžete zmínit, ze […] The post Maturita: Top 4 filmy k maturitě appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Buchauszug von "Cat Person"-Autorin: Sie wollte ihn beißen, feste beißen

Schlechter Sex oder Übergriff? Die Kurzgeschichte "Cat Person" wurde millionenfach geteilt. Nun hat Autorin Kristen Roupenian neue Geschichten über Macht und #MeToo veröffentlicht. Lesen Sie hier vorab "Beißerin". Číst dále >>> Přeložit do cs

Recenze: Extinction je parodií na apokalyptické sci-fi filmy

Je radost psát recenze na takové hovadiny, jako je sci-fi film Extinction, jenž máte možnost vidět mezi novinkami Netflixu. Netflix jede bomby, zřejmě nás všechny připravuje na konec světa. Nedávno přišel se survival hororem Bird Box, oblažil nás také přihlouplou postapo road movie How it ends. A teď si na nás připravil Vyhlazení (Extinction). Michael […] The post Recenze: Extinction je parodií na apokalyptické sci-fi filmy appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Fantastické věci, o které si příště napsat Ježíškovi

Vánoce i Nový rok jsou za námi. Všichni rekapitulujeme zážitky a užíváme si poslední dozvuky sváteční atmosféry. Každého knihomola určitě potěšila vánoční nadílka nových příběhů. Knihy jsou nejlepší dárek. Ve svém srdci však určitě tajně toužíte i po dalších fantastických věcech. Nechte se inspirovat a pojďme si představit fantastické věci, o které si příště napsat […] The post Fantastické věci, o které si příště napsat Ježíškovi appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Strana: 1/ 1 Celkem nalezeno 5 záznamů.

0.50236