Hlavní strana > Kultura > Knihy, recenze, novinky > > únor 2019
Prohledáno za: 0.029sec. V této kategorii je registrováno 8 zdrojů.

Kultura - Knihy, recenze, novinky - - únor 2019

Zvolte si dnešní datum, nebo pro změnu data použijte kalendář.

Strana: 1/ 9 Celkem nalezeno 88 záznamů.

Osm hodin spánku je mýtus, tvrdí vědci. Kolik hodin spánku opravdu potřebujeme?

Lidé žijící v předindustriální společnosti nespali o mnoho více než šest hodin denně. Kolik hodin spánku opravdu potřebujeme? Američtí vědci ve své studii zkoumali zvyklosti týkající se spánku u populací, jejichž životní styl je blízký lovcům a sběračům z paleolitu. Dospěli k závěru, že to se spánkem nebylo dříve lepší než dnes a že osm […] The post Osm hodin spánku je mýtus, tvrdí vědci. Kolik hodin spánku opravdu potřebujeme? appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Městečko South Park terorizují e-koloběžky a medvědoprasočlověk. Hororové epizody již tuto neděli na televizních obrazovkách

Halloween v South Parku je vždy děsivý. O tom se přesvědčí i pan Mackey, který jednoho rána zakopne před svým domem o něco neobvyklého – o koloběžku. Co to je? Odkud se vzaly? To nikdo neví. Ví se jenom to, že zůstávají samovolně rozestavěné po městě a k jejich ovládání potřebujete pouze chytrý telefon a kreditku. […] The post Městečko South Park terorizují e-koloběžky a medvědoprasočlověk. Hororové epizody již tuto neděli na televizních obrazovkách appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Hank Greens "Ein wirklich erstaunliches Ding": Aliens in New York? Erst mal ein Foto!

Wenn uns das Fremde begegnet, werden wir hysterisch: In Hank Greens Romandebüt spaltet ein Aufmarsch der Außerirdischen unsere Gesellschaft. Číst dále >>> Přeložit do en

Historischer Krimi: Triumph der Egos

Wie zehn Stunden Binge Watching: In seinem Roman "Die Farben des Feuers" schildert der französische Autor Pierre Lemaitre den Verfall einer kranken Gesellschaft. Číst dále >>> Přeložit do en

Zelená smoothie: 4 TOP zelené potraviny pro detox

Březen je tím nejlepším měsícem, kdy si dát pořádný zelený detox. V podstatě se dá říci, že když si dáte pár smoothie, pár odlehčujících dnů a vyberete si k tomu jenom zelené potraviny, tak nesáhnete vedle. Smoothie, ten legendární mixovaný nápoj můžete na jaře obohatit zelenými potravinami. Nebo je použít rovnou jako základ. Chlorophyl je zelený pigment […] The post Zelená smoothie: 4 TOP zelené potraviny pro detox appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

"In guten wie in schlechten Tagen": Eine Ehe zerbricht - auch am Rassismus

Zart romantisch und schmerzhaft realistisch verknüpft US-Autorin Tayari Jones in ihrem Roman eine berührende Beziehungsgeschichte mit einem beklemmenden Rassismusdrama. Nicht nur Barack Obama ist begeistert. Číst dále >>> Přeložit do en

Pakistanischer Starautor Hanif: "Die Armee macht, was sie will"

Mohammed Hanif war einst Kampfpilot der pakistanischen Luftwaffe. Hier erklärt der Bestsellerautor, wie das Militär sein Land im Griff hat und warum es vom Konflikt mit Indien profitiert. Číst dále >>> Přeložit do en

Zlaté Maliny představují nejhorší filmy roku 2018

Vedle předávání Cen Akademie za nejlepší filmy, herecké výkony a práce štábů se také rozdávají neméně známé Zlaté Maliny (v originále Razzies)- jako pravý opak Oscarů. Naštěstí se mnohem méně filmů nominovaných a následně oceněných Zlatou Malinou dostane do českých kin. Ale přesto. Mrkněte se spolu s námi na výsledky v jednotlivých kategoriích, abyste již dopředu věděli, […] The post Zlaté Maliny představují nejhorší filmy roku 2018 appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Top 10 nezapomenutelných chvilek Sheldona & Amy z Teorie velkého třesku

O tom, že na světě pro každého existuje vhodný protějšek nás přesvědčuje seriálový pár Sheldon Cooper a Amy Farrah Fowlerová. Podívejte se na jejich deset nezapomenutelných okamžiků. Sheldon se snaží Amy zničit Vánoce, epizoda Infiltrace sterilní místnosti (8×11) Sheldon není fanouškem svátků a o Vánocích se má tendenci chovat jako Grinch. Když ho Amy přemluví […] The post Top 10 nezapomenutelných chvilek Sheldona & Amy z Teorie velkého třesku appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Recenze: Přiměřená sebeobrana – umění přežít

Přiměřená sebeobrana je termín, který je velmi často skloňován médii. A to především v momentě, kdy dojde na nepřiměřenou verzi. V tisku i televizi tak vzniká pochybovačné prostředí, které nahrává skeptikům a tezi, že kdo se brání, bude po zásluze potrestán. Vzniká tak nebezpečný precedens snižující globálně chuť bránit svůj život, zdraví nebo bezpečí našich […] The post Recenze: Přiměřená sebeobrana – umění přežít appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

0.75947