Hlavní strana > Kultura > Knihy, recenze, novinky > > 3.3.2019
Prohledáno za: 0.006sec. V této kategorii je registrováno 8 zdrojů.

Kultura - Knihy, recenze, novinky - - 3. března 2019

Strana: 1/ 1 Celkem nalezeno 8 záznamů.

Jak často byste měli masturbovat? Vědci vám to poví

Sebeuspokojování již není takové tabu jako kdysi. Je to věc, kterou praktikuje skoro každý. Psali jsme již o překvapivých zajímavostech, které o masturbaci nevíte. Také jsme vám podali důkaz, že muži, kteří masturbují, jsou lepší milovníci. Teď se z pohledu vědců podíváme na to, jak často bychom měli masturbovat!   Britská sexuoložka Tracey Cox hlásí, že počet žen, které […] The post Jak často byste měli masturbovat? Vědci vám to poví appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Jak jsem poznal vaši matku: 10 celebrit, které si zahrály epizodní role

V březnu to bude již pět let, co skončilo vysílání seriálu Jak jsem poznal vaši matku, ale přesto jej lidé sledují stále dokola. A není divu. Neotřelý humor a sympatické postavy si zamiluje každý. Během devíti sérií se zde vystřídala řada známých tváří a nejednalo se vždy o herce. Které nejzajímavější celebrity se ukázaly na obrazovce […] The post Jak jsem poznal vaši matku: 10 celebrit, které si zahrály epizodní role appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Top 10 momentů Leonarda & Penny z Teorie velkého třesku

Teorie velkého třesku je jedním z nejpopulárnějších seriálů současnosti. Vysílání začalo roku 2007 a nyní má již 12. sérií. Mezi hlavní postavy patří vědec Leonard Hofstadter (Johnny Galecki) a krásná rádoby herečka/servírka Penny (Kaley Cuoco). Každý však pochází z jiného světa, ale společně se rozhodli utvořit si jeden společný. Podívejte se na výběr deseti krásných […] The post Top 10 momentů Leonarda & Penny z Teorie velkého třesku appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Cartoons der Woche: Mays Bruchlandung

Brexit-Chaos, Missbrauch in der Kirche, Gipfeltreffen zwischen Trump und Kim: Jeden Tag beschäftigen sich die Cartoonisten Thomas Plaßmann und Klaus Stuttmann mit den aktuellen Geschehnissen. Číst dále >>> Přeložit do en

SHOT TREK #12: TOSka tehdy a teď

3.3.2019 13:22
Albert Balatka
Shot Trek
SHOT TREK TOSka tehdy teď

V roce 1964 to všechno začalo a v roce 2019 jsme to všechno zdrbli. Vlastně ehm… rozebrali Číst dále >>>

Kleinstadt-Storys: Teenager in der Waschmaschine der Emotionen

Es gibt Hoffnung, es gibt Heilung: Joey Goebels erster Kurzgeschichtenband "Irgendwann wird es gut" berichtet ebenso zärtlich wie blickgenau aus dem Kosmos eines Städtchens in Kentucky. Číst dále >>> Přeložit do en

Sex s bejvalkou jako detox

3.3.2019 10:11
Kristina
Sex a Vztahy
bejvalkou jako detox

Znáte to, rozešli jste se a pak jste se na skok setkali. Věřili jste, že vášnivá noc bude jen aktem animální touhy a ráno se rozejdete s pocitem úlevy, že o nic nešlo. Přeci jste se rozešli. Nové studie hovoří o  tom, že sex funguje jako přechodová fáze, která pomáhá překonat fakt, že už nejste […] The post Sex s bejvalkou jako detox appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Nový trailer na Avengers: Endgame

26. dubna proběhne premiéra dlouho očekávaného druhého pokračování Avengers: Infinity War. Celý vesmír je v troskách kvůli Thanosovu úspěšnému plánu na vyhlazení poloviny vesmíru. Zbylí superhrdinové musí spojit své síly, porazit mocného Thanose a vrátit vesmír zpět do pořádku. Pavel Melotík The post Nový trailer na Avengers: Endgame appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Strana: 1/ 1 Celkem nalezeno 8 záznamů.

1.61272