Hlavní strana > Kultura > Knihy, recenze, novinky > > 8.3.2019
Prohledáno za: 0.007sec. V této kategorii je registrováno 8 zdrojů.

Kultura - Knihy, recenze, novinky - - 8. března 2019

Strana: 1/ 1 Celkem nalezeno 3 záznamů.

Blahodárná sůl: Pro tělo, detox i dýchání

Sůl je zatracovaná, ale jako lék pro vnější použití často podceňovaná. Léčivé a relaxační solné koupele prospějí každému, sůl posílí účinek zapařovacího obkladu na krk, ale také zmírní bolesti kloubů. Nejznámější pro tyto účely je epsomská sůl. Epsomská sůl do koupele Její největší výhodou je vysoký obsah hořčíku, který se vstřebává přes pokožku do organismu. […] The post Blahodárná sůl: Pro tělo, detox i dýchání appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

První trailer k filmu Dark Phoenix opět rozvine příběh X-Menů

Nový filmový přírustek do rodiny X-Menů se Sophií Turner v hlavní roli patří mezi nejočekávanější superhrdinské filmy letošního roku. Po nevydařeném filmu X-Men: Apocalypse fanoušci doufají vylepšení renomé filmů mutantí série. Fakt, že v nejnovější týmové akci se budou muset X-Meni postavit té nejmocnější z nich, Jean Grey alias Dark Phoenix (Sophie Turner) není příliš originální. Zastavit […] The post První trailer k filmu Dark Phoenix opět rozvine příběh X-Menů appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Recenze: Zelená kniha jako recept na Oscara

Dnes oficiálně vstupuje do kin film Zelená kniha, který před pár dny obdržel Oscara mimo jiné za nejlepší film roku 2018. Pro mnohé to bylo překvapení vzhledem k tomu, že favoritem byl snímek režiséra Alfonsa Cuaróna Roma. Při hlubším zamyšlení ale vítězství Zelené knihy nijak překvapivé nebylo. Vzhledem k tématu a způsobu zpracování se Zelená […] The post Recenze: Zelená kniha jako recept na Oscara appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Strana: 1/ 1 Celkem nalezeno 3 záznamů.

9.91532