Hlavní strana > Kultura > Knihy, recenze, novinky > > 16.3.2019
Prohledáno za: 0.006sec. V této kategorii je registrováno 8 zdrojů.

Kultura - Knihy, recenze, novinky - - 16. března 2019

Strana: 1/ 1 Celkem nalezeno 5 záznamů.

Recenze: Triple Frontier to přehnal s dobrými úmysly

Nový film z produkce Netflixu lákal na akci v džungli v podání mužných hereckých sympaťáků. Parta zlodějů se ale chová jako uplakaná skupina dam z vyšší společnosti. Dejte dohromady Bena Afflecka (bývalý Superman), Charlieho Hunnama (král Artuš), Pedro Pascala (Narcos), Oscara Issaca a Garretta Hedlunda. Partu herců, kteří působí jako pořádní chlapi. A  k tomu […] The post Recenze: Triple Frontier to přehnal s dobrými úmysly appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

HBO oznámilo délku jednotlivých dílů 8. řady seriálu Hra o trůny

HBO poněkud zklamalo některé fanoušky, když oznámilo, že první dva díly finální 8. sezóny nepřesáhnou délku jedné hodiny. První dva díly režíruje David Nutter. První díl bude mít délku 54 minut, druhý 58 minut. Fanoušci měli za to, že každý díl bude mít délku celovečerního filmu. Naštěstí čtyři další díly již svou délkou přesáhnou 60 […] The post HBO oznámilo délku jednotlivých dílů 8. řady seriálu Hra o trůny appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Věděli jste, že… 18. březen je Dnem trapných momentů?

Den trapných momentů neboli National awkward moments day připadá na 18. března a následuje hned po Dni svatého Patrika. Náhoda? Nemyslíme si. Opít se do němoty a vyvádět šílenosti celkem slibně nahrává momentům, které by mnozí rádi vymazali z paměti všech přítomných. Ačkoliv se nejedná o oficiální státní svátek, není úplně k zahození. Připomenout si významnou chvilku, kdy […] The post Věděli jste, že… 18. březen je Dnem trapných momentů? appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Nedělní South Park: stávka v Amazonu, Randy jako dealer a návrat Ručníčku

Městečko South Park čeká v 9. epizodě velká cyklistická přehlídka. A kde jinde sehnat vychytávky na vyšperkování parádních kol než na Amazonu? Zabere to pár minut a zboží vám doručí až ke dveřím. Hotovo. Všechno mohlo proběhnout vlastně docela v klidu, kdyby se jednoho dne nestala v Amazonu strašná nehoda… V světoznámém internetovém obchodě pracuje […] The post Nedělní South Park: stávka v Amazonu, Randy jako dealer a návrat Ručníčku appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Život s dominou

16.3.2019 08:28
Kristina
Sex a Vztahy
Život dominou

Život s dominou je pro někoho splněný sen, pro jiného procházka domem hrůzy. Dominantní žena je oblíbeným námětem mnoha vtipů, skečů a celkově lidového humoru. To vede k všeobecnému názoru, že muž mající za manželku dominu, je podpantlofák a chudák, kterému je potřeba se smát jen za zády a nepokrytě jej litovat. Najdou se mezi pány tací, […] The post Život s dominou appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Strana: 1/ 1 Celkem nalezeno 5 záznamů.

25.81323