Hlavní strana > Kultura > Knihy, recenze, novinky > > 17.3.2019
Prohledáno za: 0.007sec. V této kategorii je registrováno 8 zdrojů.

Kultura - Knihy, recenze, novinky - - 17. března 2019

Strana: 1/ 1 Celkem nalezeno 4 záznamů.

První recenze: Clint Eastwood stvořil další legendární drama Pašerák

Dlouho očekávaný film Pašerák je nejen další režijní počin Clinta Eastwooda, ale i jeho návrat k herectví po šestileté pauze po filmu Zpátky ve hře. V tomto filmu Clint Eastwood ztvární hlavní roli Earla Stona, muže, jemuž je více než osmdesát let, a který nečekaně začne pracovat pro mexický drogový kartel. Dále ve filmu hrají například […] The post První recenze: Clint Eastwood stvořil další legendární drama Pašerák appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

10 nejlepších hororů o posedlosti démony

Dívat se na člověka posedlého démonem je jedna z nejděsivějších věcí, které filmaři mohou zpracovat. Démoni, nadpřirozeno i temnota, to všechno filmaře stejně jako diváky přitahuje. Které horory o posedlostí démony jsou nejlepší? Kletba z temnot Kletba z temnot je horor z roku 2012 režírovaný dánským režisérem Olem Bornedalem (Zabijáci z maloměsta, Tak trochu jiná […] The post 10 nejlepších hororů o posedlosti démony appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Nejbizarnější camea celebrit ve videohrách

17.3.2019 15:49
Sniperondra
Zajímavosti
Nejbizarnější camea celebrit videohrách

Občas se ve hrách objeví známé osobnosti, které byste ani ve snu nečekali. Justin Bieber jako profesionální basketbalista. Phil Collins, kterého musíte chránit před mafií v GTA: Vice City Stories. Zpěvačka Ariane Grande v japonském RPG nebo například David Hasselhoff ve strategii Command and Conquer. Na tyto a další podivná camea celebrit se nyní podíváme. […] The post Nejbizarnější camea celebrit ve videohrách appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Cartoons der Woche: Der Brexit-Crash

xxx: Jeden Tag beschäftigen sich die Cartoonisten Thomas Plaßmann und Klaus Stuttmann mit den aktuellen Geschehnissen. Sehen Sie hier gesammelt die Cartoons der Woche. Číst dále >>> Přeložit do en

Strana: 1/ 1 Celkem nalezeno 4 záznamů.