Hlavní strana > Kultura > Knihy, recenze, novinky > > 30.3.2019
Prohledáno za: 0.007sec. V této kategorii je registrováno 8 zdrojů.

Kultura - Knihy, recenze, novinky - - 30. března 2019

Strana: 1/ 1 Celkem nalezeno 8 záznamů.

Comicreihe "Die Katze des Rabbiners": Gotteshaus-Sharing mit Hindernissen

Religiöse Debatten in nostalgisch-verträumtem Urlaubsflair: Ein Wiedersehen mit Joann Sfars Comic "Die Katze des Rabbiners" und seinem besonderen Blick auf den Glaubensirrsinn. Číst dále >>> Přeložit do en

První trailer na horor Scary Stories to Tell in the Dark

30.3.2019 16:58
Sniperondra
Novinky
První trailer horor Scary Stories Tell Dark

Film vychází z knižní antologie pro děti a mládež. První kniha Alvina Schwartze vyšla v roce 1981. Tento strašidelný filmový přírůstek se pojí k populárním strašidelným knihám pro děti a mladistvé. Spisovatelovy knihy se zaměřují na americký folklór plný příběhů děsivé hrůzy a pomsty. Kupříkladu lze zmínit například ducha, který se chystá pomstít svému vrahovi. […] The post První trailer na horor Scary Stories to Tell in the Dark appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

1000 a jedno interview s Alexem Kurtzmanem

30.3.2019 12:10
Albert Balatka
Primeline
1000 jedno interview Alexem Kurtzmanem

Bezpečností opatření u produkční společnosti Secret Hideout aktuálního startrekového showrunnera jsou evidentně přísná a velmi dobrá. Nikde nic neutíká, a tak jediným zdrojem jsou rozhovory, které poskytuje rád,... Číst dále >>>

První recenze: Shazam! je konečně krok správným směrem pro DC

Studio DC přichází 4. dubna se svým dalším superhrdinským filmem. Tentokrát nám DC představí pro filmový svět zcela nového superhrdinu Shazama (Zachary Levi), dospívajícího kluka, který po vyslovení zaklínadla Shazam! získává superschopnosti a stává se dospělým. Novináři měli možnost film zhlédnout na speciální projekci a jejich recenze jsou zatím nejpozitivnější od dob Wonder Woman. Na […] The post První recenze: Shazam! je konečně krok správným směrem pro DC appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Desatero dobrého spánku

Od pozdního odpoledne (4–6 hodin před usnutím) nepijte kávu, černý či zelený čaj, kolu nebo různé energetické nápoje a omezte jejich požívání během dne. Působí povzbudivě a ruší spánek. Vynechejte večer těžká jídla a poslední pokrm zařaďte 3–4 hodiny před ulehnutím. Lehká procházka po večeři může zlepšit Váš spánek. Naopak cvičení 3–4 hodiny před ulehnutím […] The post Desatero dobrého spánku appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Trailer: Borderlands 3 opravdu budou

Po dlouhých letech dohadů a spekulací bylo konečně oficiálně oznámeno pokračování bláznivé kooperativní střílečky Borderlands. Stalo se tak v rámci prezentace na výstavě PAX East přímo z úst ředitele společnosti Gearbox Randyho Pitchforda.  Jak můžete vidět, autoři se drží osvědčené komiksové grafiky a originálních postaviček.  Z traileru můžeme vyčíst, že se příběh bude odehrávat i […] The post Trailer: Borderlands 3 opravdu budou appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Hra o trůny: 10 kontroverzních scén

30.3.2019 08:55
Aneta Pfeiferova
Nej filmu
trůny kontroverzních scén

Přestože je Hra o trůny vysoce hodnocený seriál, nevyhne se občas kritice. Předmětem této kritiky jsou většinou brutální a erotické scény. Vybrali jsme pro vás deset scén, které vyvolaly největší kontroverzi. Rudá svatba Jedna věc je přečíst si to v knize a představovat si, jak brutálně by to vypadalo. Druhá věc je vidět to na obrazovkách. […] The post Hra o trůny: 10 kontroverzních scén appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Strana: 1/ 1 Celkem nalezeno 8 záznamů.

0.65601