Hlavní strana > Kultura > Knihy, recenze, novinky > > duben 2019
Prohledáno za: 0.193sec. V této kategorii je registrováno 8 zdrojů.

Kultura - Knihy, recenze, novinky - - duben 2019

Zvolte si dnešní datum, nebo pro změnu data použijte kalendář.

Strana: 1/ 10 Celkem nalezeno 91 záznamů.

Greta-Thunberg-Buch: Das Leben einer Familie gerät außer Kontrolle

Lange bevor Greta Thunberg zur Ikone des Klimaschutzes wurde, war ihre Mutter als Opernsängerin bekannt. Sie hat ein Buch darüber geschrieben, wie Greta das Leben aller komplett veränderte. Číst dále >>> Přeložit do en

Recenze: Pouhý stín je cestou z nebe až na samé dno

30.4.2019 13:31
Kristina
nezařaditelné
Recenze Pouhý stín cestou nebe samé

Víte, co to je page turner? To je knížka, kterou od okamžiku, kdy jste ji prvně otevřeli, nemůžete prostě přestat číst. Obracíte stránku za stránkou a hltáte příběh zběsilým tempem, který přehluší i tlukot vašeho srdce a tok myšlenek. Takovou knihou je Pouhý stín. Trochu záhadný název své tajemství odhalí hned v prvních kapitolách, kdy […] The post Recenze: Pouhý stín je cestou z nebe až na samé dno appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Recenze: Bitva o Zimohrad je drahé a předvídatelné zklamání

Finální sezóna Hry o Trůny se nám dostala do své poloviny se svým třetím dílem, ve kterém se udála jedna z největších bitev celého seriálu- Bitva o Zimohrad. Jak dopadla jedna z nejočekávanějších epizod letošního roku? Nejdražší a nejdelší bitva Před vydáním epizody vyšlo plno článků, které o třetím dílu mluvily jako o „největší a […] The post Recenze: Bitva o Zimohrad je drahé a předvídatelné zklamání appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Neues von "Shades of Grey"-Autorin James: Perfekt fürs Sexklischee-Bingo

Ohne Sadomaso, dafür wieder mit Unterwerfungssex: E.L. James hat ein neues Buch geschrieben. Keine Überraschung: "The Mister" ist ein Ausbeutungsporno. Wir liefern eine Runde Aufklärung. Číst dále >>> Přeložit do en

Čarodějnický speciál ve víru lektvarů

Pálení čarodějnic láká ze svých doupat malé čarodějnice i staré jedubáby. K nočnímu reji kolem zapálených hranic zve kdejaké sdružení dobrovolných hasičů. Pojďme si filipojakubskou noc okořenit kouzelnými lektvary, které vám přičarují krásu, zdraví, lásku, nebo dobrou náladu. Zdravá požitkářka – Nicole Herft Zdravá požitkářka, to je svěží přístup k přípravě koktejlů, v níž lahodné […] The post Čarodějnický speciál ve víru lektvarů appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Trailer: Noví Muži v černém musí odvrátit globální hrozbu

Nový remake na Muže v černém s Chrisem Hemsworthem a Tessou Thompson bude mít premiéru už letos 13. června. Tentokrát musí Muži a Ženy v černém odhalit dvojitého agenta ve vlastních řadách a odvrátit mimozemskou hrozbu, která by mohla zničit celou Zemi. Ve filmu hrají také Liam Neeson nebo Emma Thompson. Pavel Melotík Zdroj: https://www.csfd.cz/film/337244-muzi-v-cernem-globalni-hrozba/prehled/ The post Trailer: Noví Muži v černém musí odvrátit globální hrozbu appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Kteří superhrdinové (ne)přežili Avengers: Endgame?

Ve čtvrtek 25. 4. mělo premiéru poslední pokračování Avengers s podtitulem Endgame. Noví Avengeři dotáhli do konce události, které se staly v Infinity War a byli tečkou za jednou velkou fází v desetiletém budování Marvel univerza. Konec se samozřejmě neobešel bez loučení s některými oblíbenými superhrdiny. Podívejme se na všechny zásadní smrti a zmrtvýchvstání, které […] The post Kteří superhrdinové (ne)přežili Avengers: Endgame? appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Postavy ze seriálu Hra o trůny dříve a nyní

28.4.2019 18:47
Sniperondra
Nej filmu
Postavy seriálu trůny dříve nyní

Pojďte se spolu s námi podívat, jak se za ta léta změnily či nezměnily naše oblíbené postavy z úspěšného televizního seriálu Hra o trůny. Kvůli stručným informacím o cestách postav jsem se bohužel nemohl vyhnout některým spoilerům. Tak pozor! Tyrion Lannister Jeden z nejvtipnějších charakterů v celém seriálu. Tyrion Lannister ukázal, že nic ze svého osobitého humoru […] The post Postavy ze seriálu Hra o trůny dříve a nyní appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Hra o trůny: 10 pravděpodobných smrtí v bitvě o Zimohrad

28.4.2019 18:24
Aneta Pfeiferova
Nej filmu
trůny pravděpodobných smrtí bitvě Zimohrad

Velká válka se již blíží a my se musíme připravit na loučení rovnou s několika oblíbenými postavami. Prozatím jsme v osmé řadě měli možnost vidět dojemná shledání a konverzace mezi starými známými. Tvůrci by však neztráceli čas s nedůležitými scénami, kdyby nesměřovalo k něčemu velkému. Druhý díl, “Knight of the Seven Kingdoms”, nám měl zahrát […] The post Hra o trůny: 10 pravděpodobných smrtí v bitvě o Zimohrad appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

2.54723