Hlavní strana > Kultura > Knihy, recenze, novinky > > 6.5.2019
Prohledáno za: 0.009sec. V této kategorii je registrováno 8 zdrojů.

Kultura - Knihy, recenze, novinky - - 6. května 2019

Strana: 1/ 1 Celkem nalezeno 8 záznamů.

Internationaler Literaturpreis: Was ist das beste übersetzte Buch des Jahres?

Sechs Titel aus fünf Sprachen (das Spanische ist zweimal dabei) stehen auf der Shortlist für den Internationalen Literaturpreis, der ein herausragendes Werk und seine Übersetzung ins Deutsche auszeichnet. Číst dále >>> Přeložit do en

Nový trailer k filmu Spider Man: Daleko od domova

6.5.2019 17:42
pavle
nezařaditelné
Nový trailer filmu Spider Daleko domova

Vyšel nový trailer, který odhaluje příběh pokračování Spider Mana s Tomem Hollandem. Na začátku traileru Holland varuje, že trailer obsahuje spoilery z filmu Avengers: Endgame. Pokud jste ještě Endgame neviděli, rozhodně se na trailer nedívejte. Pavel Melotík The post Nový trailer k filmu Spider Man: Daleko od domova appeared first on Kukatko.cz . Číst dále >>>

Robin Schulz má jednu z nejhranějších písní v Evropě

Německý producent ROBIN SCHULZ patří k nejoblíbenějším reprezentanům EDM u nás. Aktuálně slaví úspěch se singlem Speechless. Streaming a chování posluchačů zcela změnily zavedený pořádek v hudebním průmyslu. Životnost většiny singlů se dnes počítá na měsíce, hity se z nich často stávají až dlouho po vydání. Stačí se podívat na aktuální přehled nejžádanějších nahrávek v digitálních službách. Alec Benjamin vydal přelomový […] The post Robin Schulz má jednu z nejhranějších písní v Evropě appeared first on electropiknik.cz . Číst dále >>>

ROBIN MOOD a KENNY ROUGH udělali remix pro Avu Max

Dvojice ROBIN MOOD a KENNY ROUGH zremixovala jeden z největších hitů posledních týdnů. Pro zpěvačku Avu Max liberečtí producenti přemíchali skladbu Sweet But Psycho. Unikátní možnost vytvořit remix pro globální superstar přišla už na konci loňského roku přímo z amerického labelu Atlantic. „Dostali jsme příležitost pohrát si se skladbou, která v té chvíli atakovala první místo v britském žebříčku a hrála ji rádia po […] The post ROBIN MOOD a KENNY ROUGH udělali remix pro Avu Max appeared first on electropiknik.cz . Číst dále >>>

BEBE REXHA nabízí akustickou verzi singlu Last Hurrah

Zpěvačka BEBE REXHA nedávno vydala singl Last Hurrah. Nyní zveřejnila jeho akustickou verzi. Nahrát akustickou verzi tanečního nebo popového hitu může být značně ošidné. Nelze se totiž schovat za propracovanou produkci, ve skromnějších aranžích vyniknou všechny případné nedostatky a plně se ukáže skladatelský talent autora. V tomto smyslu všestranná umělkyně albánského původu uspěla. Však také Bebe Rexha patří k nejuznávanějším […] The post BEBE REXHA nabízí akustickou verzi singlu Last Hurrah appeared first on electropiknik.cz . Číst dále >>>

AVA MAX pronikla se So Am I do evropské Radio Top 20

Zpěvačka AVA MAX nedávno vydala singl So Am I. Novinka se během několika týdnů dostala mezi nejhranější skladby v evropském prostoru. Dua Lipa, Rita Ora, Bebe Rexha a nyní Ava Max. Zpěvačky s balkánskými kořeny, které se v posledních letech dokázaly výrazně prosadit v globálním měřítku. Ava Max se sice narodila v americkém Milwaukee, ale její rodiče pocházejí z Albánie. Nyní žije v Los Angeles, […] The post AVA MAX pronikla se So Am I do evropské Radio Top 20 appeared first on electropiknik.cz . Číst dále >>>

Carlie Hanson má být jednou z nejvýraznějších nových tváří roku 2019

Zpěvačce CARLIE HANSON odborníci prorokují hvězdnou kariéru. Má být jednou z nejvýraznějších nových tváří roku 2019. Sotva osmnáctiletá dívka právě vydala singl Back In My Arms. Ještě před necelými dvěma roky pracovala v americkém zapadákově na pokladně drive-thru v McDonaldu, dnes s ní najdete rozhovory v časopisech Fashion Book, Nylon nebo Relix. Magazín Paper ji dokonce zařadil mezi stovku lidí, kterým bude patřit rok […] The post Carlie Hanson má být jednou z nejvýraznějších nových tváří roku 2019 appeared first on electropiknik.cz . Číst dále >>>

STORMZY se hlásí s novinkou Vossi Bop

Král britského rapu STORMZY prolomil mlčení. Hvězda žánru grime vydala singl Vossi Bop, jenž je předzvěstí nové desky! Když v únoru 2017 vydal Stormzy debut Gang Signs & Prayer, ustanovil nový rekord. Žádné album předtím nezaznamenalo v prvním týdnu tolik přehrání ve streamingových službách jako Gang Signs &Prayer. Stormzy tehdy překonal všechny včetně Drakea a Justine Biebera. Jeho deska se zároveň stala první grime nahrávkou, […] The post STORMZY se hlásí s novinkou Vossi Bop appeared first on electropiknik.cz . Číst dále >>>

Strana: 1/ 1 Celkem nalezeno 8 záznamů.

1.10645